11 September 2010, skippar 2011 idag.

Då har snart ännu en helg passerat.. 
Igår hade jag det riktigt mysigt hos Elin,Takis och Oliver.  Vi började med att trycka i oss varsin pizza till Idol, men Oliver var mer sugen på bröstmjölk.. sedan tittade vi på film som vi hyrt. Natten tillbringade jag i deras otroligt sköna och stora gästsäng. Idag vid tolv tackade jag för mig och tre timmar senare blåstes matchen mot Hällby igång.
Vinst med 2-0.. och Linn fick 1 månads gipsad hand på köpet, oskönt.

 
Här ser ni hur sjukt söt Oliver är. Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

åååh min lilla plutt! :D Vad mysigt ni hade då! ;) Nästa gång får jag vara med! :P hihi <3

2010-09-11 @ 23:27:40
Postat av: Anna

Och jag också? :) Vi kan ha mystjejkväll!!

2010-09-12 @ 00:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0