PISSSS

Det har gått ett par dagar sedan det var onsdag och jag beklagade mig över den tidiga hemgången pga match dagen efter. Men nu med facit i hand var det kanske värt det.. BP åkte på stryk med 4-3 heheh skönt.  Igår var jag med min kära mamma och köpte bikinis på stan och han med en sväng till frisören också. Efter det var det träning.. och sedan blev det en lung kväll med Anta carro linn och petra hos adde flodman.
Idagdåååå.. jag måste plugga!!! skriva komplitering i smhällskunksap och det är suger. En jävla analys, jag spyr.  Idrottsskador och samhälls ekonomi också....!
Imorgon är det match igen, nu mot nyköping. Så lär väl bli hemma tidiggt idag igen..

Like a perfect scene from a movie screen
We're a dream come true
Suited perfectly for eternity
Me and you

Kommentarer
Postat av: En vetande

Ibland fungerar det inte.. det bara är så när känslan inte finns där. Tänk på den andras känslor när du skriver vissa saker.. Finns inge mer att skriva..

2009-05-23 @ 20:59:37
Postat av: Anonym

jag förstår inte vad du syftar på riktigt?

2009-05-26 @ 19:53:17
Postat av: Anonym

jag förstår inte vad du syftar på riktigt?

2009-05-26 @ 19:55:46
Postat av: Anonym

ibland fattar man inte vad du menar, du är trotts allt inte så vetande. ha huvudet på skaft. sluta skriv sådär marielle är känslig.

2009-05-27 @ 09:57:47
URL: http://kkjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0