lördag

jag kom precis hem från hanna.. stört länge sen jag var hos henne och träffaed henne överhuvutaget.. inte alls bra! sen fyller hon för fan i morgon också! 12 juli.. brukar iallafall vara sol då. eller?
skönt att träffa henne ialf:)
Dagen ska väll mest bestå av packning och inte göra så mycket alls.. göteborg imorgon! Gothia liksom.. blir väll första och sista gången jag spelar de.. lite synd. Kommer iallafall hem på lördag eller söndag efter vi vunnit finalen!
Vet någon förresten hur man bloggar från mobilen? har testat men funkar inte..
För övrigt dör jag lite smått på nätterna när min hosta vaknar till liv.. jätte bra när jag vill sova
men herrå
2 år gammal bild från Halmstad<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-07-11 @ 21:49:03
URL: http://kkjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0