sagoland

de har varit julafton o de har varit massa mat och de har varit massa snö.. men inte har jag skrivigt något. Kan tyckas dåligt och aa.. de är de. Men att skriva in i minsta detalj vad man gör under dagarna är inte min grejj, så jag kan säga såhär att jag hade en jättebra julafton. Jag har också haft en bra juldag och en bra dag idag. Härligt va?
Som många vet drog ju mellandagsrean igång idag.. jag o mamma var där. Men njaa, gick därifrån tomhänt. Jag gick iallafall till petra där 4 kroppar låg o sov. Blandannat elin o petra. Vi gick ner till stan för att äta. Jag och petra ville ha solo, så elin gav med sig. Men de som gör mig ledsen är att man blir mätt. Man blir mätt för fort, jag vill kunna bestämma själv när jag är mätt. Hur bra vore inte de?
 idag så satt jag där med min tallrik som var rensad, brevid stod petras knappt rörda nummer 1(♥)..  så jag åt av hennes.. jag ville inte sluta äta bara för de är sjukt gott. Men sen upptäckte jag elins kyckling med chashewnötter och då kunde jag inte motstå de heller.. så jag satt där med tre tallrikar och bekymrade mig över hur mätt jag var. Tänk om jag bara kunde fått äta upp allt sen varit mätt. De hade ju nästan varit bäst.
o nu när jag sitter här lite små hungrig och tänker tillbaka på det som vi lämnade så känns de som jag hade kunnat ätit upp allt. De hade varit gott o äta de nu ialf.
Nu vet jag också att ni vill se mina fina bilder jag tog på maten.. men idag mina vänner så blir de utan. Jag orkar inte lägga in dom.

Endel av kvällen spenderade jag hos elin med petra o carro. Alltid mysigt.
Nu är jag sugen på att se A walk to remember!



Men det är lätt att va efterklok - lätt att se
I backspegeln och skilja rätt från fel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0