2324

Jag har dom senaste dagarna skrivigt mina inlägg på ungefär samma tid. Man kan ju fråga sig vad de beror på. Jag tror de är för att jag inte skriver någon annan gång únder dagen.. blir bäst så.

Det blev ingen träning idag.. petra och jag gick på stan och handlade dom sista julklapparna istället. Sen tog vi lunchen på solo pasta. Det vore ju synd om man inte fick njuta en sista gång innan dom stänger . Om dom nu ska stänga?
Jag han knappt innanför dörren här hemma innan hanna satt i mitt rum. Men inte gjorde de någonting, jag gillar henne. Jag petra o hanna kännde för att testa på vilstabacken lite senare under kvällen men vi hade inget att åka i backen på/med? Så Peter skjutssade oss först till ica maxi för att köpa pulka eller något men sen bestämmde vi oss för OK. Där fann vi 3 tefat som peter betalade. tack peter ♥. Sen blev de vägen till vilsta. Vi åkte 2½ gång.. blev lite för jobbigt att ta sig upp för backen helt enkelt. Men de var kul.
och nu sitter jag här.. jag vet inte ens själv varför jag inte ligger och dräglar på min kudde just nu.
Ska nog börja tänka på refrängen.  puss


Kommentarer
Postat av: =)

vem sov du hos i skogstorp?

vem är du på g med?

2009-12-30 @ 20:19:03
Postat av: marielle

Hos en vän och jag är inte på g med någon:)

2009-12-30 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0