Like a lollipopppp

Can youu feeel it? Julen närmar sig, men vet vi varför? nej! För jesus dog. Det ska firas med paket och serpentiner. RIP.  Till något helt annat, tips på tv:n för de som vill få ut lite saltlösning ur ögonen

  • Extrem home makover
    ( otroligt fina hus, en familj med bekymmer. mm)
  • Du blir vad du äter
    ( Man ser vad man ska stoppa i sig och inte. Bryr jag mig, Nej. Borde andra göra det, Ja. Tårarna kommer då inte från mig personligen men säkerligen från andra.)
  • Bondesöker fru/man                                                                                                                                                                                                     
    ( Attraktiva män som visar sig vara bögar, alltid lika tråkigt. Undrar vad som gick fel)
  • One three hill avsnittet idag 16.10( Lucas dör nästan och blöt i ögat blir man garanterat)

Det är vad jag har att rekomendera denna dag. Sen så nu stör jag mig på människor som som i detta fall bara finns. Fruktansvärt jobbigt, en kille som den endast kan vara åt höger på,oavsett. Näsan lika röd som hanna efter solning och en attityd som får mig att gå i golvet. Du tror du är så jävla bra va?! Det verkar öven ni tro, på ONOFF hittar ni tv apparater för eran plånbok som ni kan kolla på.  Dumpa tjejen och sattsa på mig istället.. Jag smider minsan planer för att det här ska gå ihop.  Du vaknar snart upp en dag och inser att det är mig du saknar :) puss.
Hon är den coolaste katten, hatar 800 kilo sminkisar, klackisar i skolan och pissar på fullkornspasta. Ni vet alla vem som leder hopp tävligen dessa jul tider. Om ändå rullstolar lockat lite. Jag gillar dig. Tror jag ska börja dra mig tillbaka nu. Imorgon känner jag hur flödet kommer ligga o gno och huvudet kommer vaa fullt med grejjer.Sov bra ,               


Kommentarer
Postat av: HANNNA

HAHHAHAHAHAHAHHA(L)

2008-12-24 @ 16:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0