5/1

Sjukheten börjar försvinna.. hoppas jag. Idag har jag inte gjort något..verkligen ingenting. Jag har nästan bara legat i sängen och vaknade av att jag trodde jag missat paradise hotel idag igen.. men klockan var bara sju då.
Dom här dagarna har jag haft så sjukt konstiga drömmar, jag vet inte vart allt kommer ifrån?
Jag brukar drömma flera olika saker.. alltså ena stunden kan jag vara i Bagdad och hoppa på en stundsmatta och helt plötsligt ligger jag under en säng och äter polkagrisar.. de har inge samanhang alls.
Men inatt bestod en av drömmarna av att jag skulle föda barn. Jag har drömmt de flera gånger förut och varje gång är jag lika ledsen för jag vill ju inte ha barn nu..
Men idag han jag föda också, så där låg jag med ett nyfött barn och varje gång tänker jag i drömmen, " sånt här drömmer man ju bara.. och nu händer det" så jag tror ju att de är på riktigt. sen vaknar jag, otroligt glad över att de inte ligger en liten unge där. Aa okej, de låter stört.

På torsdag börjar skolan, längtar jag? Nej de gör jag inte.
Vill jag ha solo pasta? Ja de vill jag.
Behöver jag träna jätte mycket? ja de behöver jag.
Tränade jag idag? kommer jag träna imorgon? svaret är nej..


Kommentarer
Postat av: .

vad är det som är så kul med paradise hotel? nån snygg kille med där lr? söt dröm föder du i din egen säng i drömmen?

2010-01-06 @ 23:27:29
Postat av: Marielle

Njaa, endel är helt okej.

haha, nej i drömmen var jag nog på ett sjukhus..

Vem är du?

2010-01-06 @ 23:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0