elin är bäst

korv med bröd, är du hög? kom igen min kvinna, för vi måste ju hinna, med av vinna.  vad görs nu när jag är ensam vaken, kanske är jag till och med naken. det vet ni inte någon gång, istället kan ni sjunga en sång. jag lär inte sova på ett tag, vi spelar ju trots allt i samma lag, och det är en ny dag, kanske de komma på en ny lag. jaja jag vet att jag är bäst, mareille tycker dock att jag är en häst. men vad gör dé, när jag ändå bara e sne. victor e en sömtuta, men nu ska vi inte luta, bara tuta och tjuta. för jag står utanför din dörr tony, och för längtar som aldrig förr, för allt jag hör i mitt huvud är ditt surr. så e det bara. lägg av att vara, när ni inte har något här att svara. komigen brorsan, det här är till morsan. hon har ingen chans, det här är min dans. och jag ger mig inte idag, där det min lag och jag säger hej till er alla,  nu e det dags att knalla. doctor bombay är förresten itne okej.

och marielle säger hej, / elin''
kvällen har varit mys, näsTAN för mys. nu myer vi igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0