måndag..

Igår tog vi dm guld i futsal, de känns jävligt bra! Nu blir det sm i januari! De tar vi tjejer.. hehehe
ne men kul o vinna. verkligen.
Så igår kväll var jag ganska så jätte trött och jag låg i sängen redan vid 20.30. Jag tycker själv att de var bra gjort..
Imorse vaknade jag med en känsla av att något i kroppen inte var som de ska.. och de visade väl sig att de inte var de heller när jag vid 10.00 låg i min säng och skakade för att jag frös så mycket trotts att jag hade 5 lager kläder + täcke + värme kudde eller vad de heter? ajaaaa blir att vara hemma och kurera mig. kul... mitt rum är fyllt av skol böcker.

nu har jag fixat en rabarber paj. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

kryaaaa vafannnn

2009-11-17 @ 12:04:08
URL: http://kkjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0