shhhh

tjoooooo breee. läget jaoo?

Jag är pigg? vad är de frågan om..  kan vara att man bli på ganska så jätte bra humör när man spenderar sin kväll med snygga sexiga singlar. Jag kom ju upp imorse, dock inte i tid. Petra skickade sms vid 10.00 tror jag, men somnade om och när klockan är 10.30 så kommer jag på att vi skulle träna senast 11.00. Det blev snabba ryck om jag säger så. Imorgon är de dags igen, blir en tur på löpbandet.. hatar det, men vad gör man. Elin är tyvärr inte med imorgon, hon drar till falun. Ha de bra baby<3
Efter träningen idag så skulle petra och elin äta subway, det såg riktigt gott ut. Jag har själv aldrig ätit de, solo pastan har gått före i alla lägen. Eller jo, pappa kom hem med de en dag, men ALLT på. Verkligen allt man kan ha på. De smaka apa. Men är rätt sugen på det nu..
Jag har blivigt kär i true colors också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kingsize e du babe

2009-12-23 @ 17:52:35
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0