FREDAAG

ojojoj dagen har varit låång. Den kunde blivigt längre men tyvärr.
Den började men jul avslutning, härligt med dans o grejjer. bra axel, bra. Sen blev de smids egna lilla avslutning som alltid bjuder på lite smått o gott. heh. När den var slut så skulle ALLA med bussen till stan. Fan jag blir arg på allt folk som verkligen ska vara först in i bussen. Idioter.  Väl nere på stan gick jag o hanna runt och leta julklappar och sen blev de fika/lunch med Sebastian och Simon på Waynes.
och sen mina damer och herrar, gick jag och elin till friskis & svettis och tränade. Jag känner mig duktig! Ska försöka få med mig någon så de blir en omgång imorgon också.

Jag trodde faktiskt kvällen skulle bli fartfylld.. men den blev allt annat än de. Inge fel på sällskapet, men de blev iallafall inte som vi tänkt oss. Jag linda och hanna var hos frida men vid 22 åkte vi hem hah synd:(.
Jag var hungrig så pappa beställde ming o så åkte vi nästan direkt ner och hämtade de. UNDERBART! nu sitter jag här mätt och trött. Ska bli maximalt ultra skönt att sova.
Min lördag ska bli bäst.

Godnatt förfan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ser till att vi får kul imorgon!

2009-12-19 @ 01:13:16
URL: http://fridamatildajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

ikväll då jävlar !

2009-12-19 @ 10:45:05
URL: http://kkjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0