Sista onsdagen 2009..

Okej.. nyår då. Alla verkar ju ha förbrett sig. eller sig själva? Det är kläder, hår, naglar, smycken, fötter, smink ben, armbågar.. aa allt ska ju vara perfekt.
Jag kan ju säga såhär att min klänning är åt helvete, nästan. Mitt hår? blir en tvättning. Mina naglar kommer se likadana ut som nu, lite ojämna och avhuggna. Kanske hittar ett nagellack så dom ser lite fräschare ut.
och smycken har jag inte tänkt på. men så kan de va.. känner att kvällen kommer bli kul.
Men så som jag i min vildaste fantasi föreställt mig hur de skulle bli, har gått i kras .. haha.

Men just nu längtar jag tills jag vaknar och börjar packa ihop mina saker som jag behöver under kvällen och hos frida. Det som är mest synd är att jag inte får vara med alla tjejer jag tycker om när klockan slår tolv eller innan..
Men jag hoppas att de kan bli efter tolvslaget. love you!

Nu när jag skrev rubriken började jag tänka på hur det här året har varit..
och det har nog innehållit det mesta. Får bli ett inlägg om de imorgon.
Jag såg iallafall nyss klart filmen och jag blir lika förälskad i chad michael murray varje gång jag ser honom. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0