abcde

tjoho. Idag var de luuungt i skolan för att det är många som är i Norge. Jag har inte så mycket mer att skriva om skoldagen. Hanna & jag satt kvar en stund efter att vi slutat och gjorde klart lite saker sen gick vi hem hit och kollade one tree hill. Sen blev vi sugna på mc donalds så pappa skjutsade ner oss dit. Det smakade underbart och jag hade längtat efter min älskade QP♥

tack o hej


















                                                           








                                                                                                    
                    


Kommentarer
Postat av: Anonym

duOja<3

2009-12-08 @ 10:21:58
URL: http://kkjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0