16

Imorgon är de dags. Det är äntligen dags för mig att fylla 17. heh
Förut kändes det spänt dagen innan och lite speciellt på själva födelsedagen. Men nu .. nu känner jag inget.
Men jag gillare ändå:)

Vi var som sagt i stockholm hela dagen idag.. Vi började med att se på vasa skeppet, de va rätt schysst faktiskt. Men efter 20 min blev de ganska segt. Vi åkte vidare och hade sen 30 min lunch?! ingen visste vart vi var eller vart man kunde äta.. men smart som jag kan vara kom jag på gps:en på mobilen och plötsligt var vi 2 min från mcd. Eller de var hanna och jag.. dom andra gick åt ett annat håll.
Efter 30 minuters njutning var vi på plats på Historiska museumet. Kvinnan pratade om vikingatiden i 1h o 40 minuter. Det är inte okej.
Nu på kvällen så tittade jag och hanna på guif. Kul faktiskt, mest för att dom vann.

herår

Kommentarer
Postat av: ภาษาไทย

Grattis!

2009-12-17 @ 04:52:32
Postat av: Anonym

mwen gratttis<3

2009-12-17 @ 20:53:23
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0