Wooho

Hej, det var inte igår..       Jag förstår att ni flera gånger varje dag sedan den 29 September har klickat er in på min fina blogg i hopp om att få läsa något nytt, fräscht och spännande. Jag förstår också att ni har lämnat den lika fort, besvikna. Sorrrrrry
Men idag är en annan dag. Så idag tänkte jag att ni skulle få veta hur min helg har sett ut hittils och vad som komma skall. 
Gårdagen började jag med bullbakning, " Ingrids vaniljbullar".


(Goda belv dom, verkligen)
Efter att bullarna solat i ugnen ett tag och fått lika fin färg som jag hoppas på att få i Spanien, var det dags att sätta sig i bilen tillsammans med Victor. Vi åkte till Vingåker för att se om vi kunde hitta lite shyssta kläder. Men dom enda kläderna jag åkte därifrån med var dom jag kom dit i, bra det ialf. Men tillskillad från mig fick Victor med sig lite nytt.
Det var sedan dags för Fredagskvällens soffmys, spicy och idol. yeah.

Men idag mina vänner, idag har jag övningskört. Far min och jag tog bilen, vi gled runt lite. Jag förde oss till min syster och väl där byttes det däck och jag blev klippt i håret. Alla blev glada och nöjda. Nuuuuuu sitter jag här hungrig och fantiserar om Subway. Tror jag ska knalla ner och köpa mig en macka. Ja, så blir det.
Ikväll är jag inskriven son vattenflicka på eskilstunas smidigastes lagfest, ser fram emot kvällen!:)

tja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0