tjena

de kom ju snö idag och jag anser det mycket förtvivlande, heheh ne.
Jag var och tittade förbi hos min syster idag för ovanlighetens skull. De är tråkigt att det är ovanligt faktiskt.. men hon var inte hemma. Jag träffade pelle och mina älsklingar ella och erik iallafall, puss.

Jag och petra ska ta oss till en maskerad i stan inom en snar framtid. Frågan är ju vad man ska ha på sig?
Var en god människa och ring och rösta eller något på vad du tycker eller skriv en kommentar vettja.  tack på förhand.
:)

1.                                          2.                                      3.


4.                                         5.                                     6.




Kommentarer
Postat av: .

helt klart 6 om man får sånna fräscha tofflor till som på bilden, annars föreslår jag att man klär ut sig till Glenn Hysen.

2009-11-04 @ 23:33:24
Postat av: petra

1 eller 6 baby, hellst 6 =)

2009-11-05 @ 19:05:00
URL: http://vanillaface.blogg.se/
Postat av: alexandra

1, du skulle vara så sexig dåå<3

2009-11-05 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0