Over and over again

Det blir att gå till skolan imorgon. Så nu ligger jag i sängen och hoppas att jag somnar fort. Det kommer inte direkt bli kul att gå upp imorgon.. Det är ju öppet hus imorgon också, 17-19 om jag inte har fel. tack vare det har vi ledigt på fredag. Jag ska se till att de blir någonting roligt gjort då. Jag har haft tråkigare än tråkigast dom här dagarna så jag behöver få ut massa skratt och se mina flickor göra störda grejjer. Nu blev jag plötsligt på bra humör när jag börja tänka på de kommande dagarna. Men nyss var jag arg/sur/ irreterad/ undrande om vad du vill egentligen? Och när jag känner så, så blir jag irreterad på alla. Fan nee de här funkar inte:) nu ska jag sova,

Kommentarer
Postat av: anonym

irriterad

2009-11-19 @ 11:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0