i stjärten

nu sitter jag här och ska skriva en helvetes analys om enerki källor. Mitt humör är inte på topp, jag skiter i energi källor och dess påverkan. Jag älskar wikipedia trots att ullis kapar huvet av mig. Idioter allihoppa. Jag vet väll inte hur man löser världens problem med kärnkraft!??!?!? heeelt seriöst jag är 16. Att gubbar i norge eller nått tar upp olja kan jag väll bara tycka är jävligt tråkigt om det gör så att jorden går under. Jag tänkte förresten på om vi sätter något på vårat ben som ger energi till världen varje gång vi rör oss så är problemen lösta. Inga utsläpp ,ökad växthus effekt och vad dem nu kallar det. och vad vill datorns rättstavning det blir räött hela tiden. orinfgoefngwefisadfn jag är trött på skiten. abcdefghijklmnopqrstuvwxzyzåäö jag har inget liv. och blogg är skit.skolmaten är skit. du är skit. jag är skit. alla är skit. jippiieeeeeee. skolan<333333333333333333 fuck you puss och kram!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0