mm

JUST NU SÅ VILL JAG BARA DRA. FAN JAG ÄR SÅ STÖRT ARG JUST NU!!!!! hdsbgbiou hosd
Historie uppsatsen vad är det för något egentligen? Diskutera en film och analysera och utvärdera, jämföra, koppla ihop, dra slutsatser, ge exempel, se ur olika perspektiv, argumentera, förklara.
att lära sig hur dom hade det på medeltiden, ingen bryr sig.  Det hade varit bättre med något som är värt att lära sig.
Om jag kan räkna ut arean och multiplicera det med omkretsen och addera med antal stänger som ska in i huset och sen ta roten ur det. Eller veta att om någon blir medvetslös så lägger man dom i stabilt sidoläge så personen ska få fria luftvägar o allt och om personen vaknar och pratar engelska så kan vi ha en konversation. De är okej, det kan jag lära mig. Men vart kommer jag med att jag vet att folket försörjde sig på jorbruk för 1000 år sedan? ne just det, ingenstans. totalt meningslöst.
Nu vet jag knappt själv vad jag skrivit men jag vill komma fram till att det finns viktigare saker att lära sig. Jag skulle behöva stavnings lektioner.  
Historian var inte anledningen till varför jag är arg men jag känner inte för att skriva de andra.

Klockan är 16.00 fast de känns som den är 21.00. De hade varit skönt om den hade varit det så man kan lägga den här dagen bakom sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0