sommarlovets sista dag..

hur skumt känns inte det? 8 av 10 kanske.. men det är så det är och jag har väl hunnit med en hel del under lovet.. Var i turkiet första veckan, hängde i vilsta mestandels av soltiden vi fått ( ascoola), vann gothia, det tackar vi för! inte alla som gjort det. inte i år ialf. umgåtts med mina fina vänner helt enkelt och underbara pojkvänn. puss på er.
 Men allt har inte varit en dans på rosor.. Victoria, tack för de glada stunderna jag fick med dig nu i sommar! Kubben i djurgårn du vet? Vi var ganska så jätte mycket bättre än frida och dom! jag var dock tvungen att visa dig och emelie hur man fick ner kungen hah! Men nu vill jag bara att du har det bra. vi alla tänker på dig<3 finns så mycket man vill säga..

Idag dååå! hehe sista dagen o allt!
Började med att gå upp vid 11.. var trött. Hur ska det gå dessa kommande dagar?
Vid ett träffade jag mamma och min kära faster. självklart är mamma också kära. fattanri ? aja...
Tog en tripp till akropolis, black and white. himelskt gottt. tack mona<3 sedan träffade jag lite puddingar på stan! nej.. inte dig niklas! sedan erbjöd mamma sig att göra lite fotvård på mig och avsluta med en rygg och nack massage. sa jag nej? neee det gjorde jag inte. hhe tack morsan!
Solfuxen fick även in lite slantar efter jag varit hos mamma pga jag och petra tog oss dit och solade. varför tänker ni? varför undrar jag? petra säger att de beror på klimatet..
men sen gick dagen och jag blev erbjuden en middag med tjejer på akropolis på kvällen men det fick vara nog för idag. hoppas ni hade trevligt:)
Jag spenderade de sista timmarna den 19 augusti med victor♥
och nu är det redan den 20.. tiden går fort. kan vara lläge att sova nu.. tror jag göre!

ciaaao! pusspuss  skojjjjja! herrå

Kommentarer
Postat av: sara

Vad heter din pojkvän mer än victor:)?

2009-08-20 @ 20:37:01
Postat av: marielleeee

sundberg är efternamnet:) sara?

2009-08-20 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0