majs

Jaha... ehm. Jag ska inventera på hemköp 18.00. Jag har längtat hela dagen på att få räkna diskborstar och korvbröd, ska bli så kul. Sen får jag ju en chips påse och dricka med mig hem. Kan det bli bättre?????
Dagen har faktiskt varit lite sådär, vet inte varför men hoppas hemköps otrevliga personal kan få mig på bättre humör.
Nu vart inlägget väldigt dystert så jag kan ju försöka göra det lite mer roligare nu och det ska jag göra med att härma hanna och förmodilgen tusentals andra med att lägga upp bilder på kläder som inte används. Vill någon få hem de till sin garderob för ett bra pris, säg till mig. Bilder kanske kommer ikväll om jag inte blir inlåst på hemköp.
hehehehe

Kommentarer
Postat av: nettan

Jobba på du, kan va nyttigt för dej att känna på det riktiga livet! Haha, men du fick ju en chipspåse som tröst. om du suger på dom så räcker de ju jättelänge!! Ha det bra. Puss

2009-08-31 @ 22:30:50
Postat av: marielle

haha det kan ju vara det. Hade jag kunnat sugit på chipsen hade jag gjort det.. men fick inga. snåla jävlar:) Puss

2009-08-31 @ 22:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0