-

Om jag skulle säga att jag jag tycker att det är skönt att inte ha två nycklar som ser likadana ut och därmed inte behöver upptäcka att jag försöker låsa upp dörren med fel nyckel, skulle jag ljuga. Jag skulle heller aldrig säga att det nu är skönare att varje natt kunna röra sig helt fritt i sängen medans jag sover och inte vakna av en eller flera sparkar från ryckningar.
Sportnytt och Canal Sport är fortfarande inget som intresserar mig, men ska jag vara ärlig så saknar jag nästan att behöva titta på det..bara nästan.
Nu när jag på kvällarna ligger i ett mörkt och tyst rum, precis som jag vill ha det. Längtar jag efter att få försöka somna med ett svagt ljud av röster från tvn och ljuset därifrån som blinkar i olika färger under mina ögonlock.
Det finns så mycket. Du är så nära men ändå så långt bort.
Att säga att jag inte saknar dig, vore en lögn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3

2010-09-26 @ 22:24:23
URL: http://petradesiree.blogg.se/
Postat av: Ew

<3

2010-09-26 @ 22:41:58
Postat av: alexandra

<3 puss

2010-09-28 @ 19:08:18
URL: http://asserstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0