Älskling, jag vet hur det känns.

Imorse tog jag, Hanna och Petra en promenad till munktell för att utföra smidtesterna. De gick fint, sen gick jag och Hanna hem till mig för att plugga. Vi varken skrev så vi fick kramp i armen eller läste så vi fick ont i huvudet.. men däremot så åt vi och tittade på Tyra show + pratade, som vi nog var bäst på.

Imorgon börjar dagen med att följa med Petra till frissan, hennes blonda hår ska nämligen bli brunt. Brunett är hett, de vet du. Sedan har jag bestämt mig för att spendera pengar på kläder och efter det blir det ett besök till frissan för mig med. Spännande, men människan når inga nya oceaner om hon inte vågar släppa land ur sikte.

Nu är det sängen som väntar. kyss




Kommentarer
Postat av: SÖTKILLE

HEJ MARRE! DU ÄR SÅ JÄVLA SÖT HIHI :D PUSS FRÅN MIG TILL DIG HEART<3HJÄRTA LOVE

2010-09-17 @ 14:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0