yeah

Jag måste bara säga att jag älskar att vara ledig, eller dvs att jag kan göra precis vad jag känner för efter skolan. Det finns inga bestämmda tider, ingenting som säger att jag bara hinner plugga mellan 16 och 17, att jag inte kan titta på något bra program på tv klockan 18.30, att jag måste äta en viss tid, att jag inte kan gå och köpa tex. en hårborste på stan efter skolan mm. Känslan är härlig. Denna veckan har varit och kommer vara precis så och igår var vi ett gäng tjejer i Örebro och tittade på Kent. Det var en kul tid även fast jag inte kunde mer än hälften av låtarna..
På fredag så ska jag och Victor till Stockholm och shoppa samt ta en natt på hotel. På lördag är det smidfest och på söndag bli det lite släktmiddag hos Victors mormor. Jag själv tycker min helg låter mer än perfekt.

Men hörrni, ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D:D

2010-03-31 @ 17:58:21
URL: http://kkjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0