Mm kul att du undrar..

Vafan är de här? Klockan är halv tolv och jag borde somnat för ett bra tag sen. Men jag har suttit i en ful jävla minibuss i 3 timmar som jag egentligen bara skulle behövt sitta 1,5 timme i... Jag är ganska så jätte sne på allt. Blir det bättre av att vi har en värdelös träning imorgonbitti?neeee Idag lärde jag mig se in i framtiden och jag ser att min mobil inte kommer ringa imorgon när jag ska upp. Hmm tråkigt sånt där. Nu ska jag och min aggretion sova. jag vet att jag svär for mycket och inte kan stava men va fan, känns ovärt att bry sig idag. Ge mig bara lördag kväll. Förresten tjejer, ni är bäst! Oj shit lite kärlek idag. Man får vara glad för det lilla va.....

Kommentarer
Postat av: ew

aa men durå! pusspårej

2009-09-18 @ 11:55:54
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0