Torsdag

hejhopp..

Idag var jag hos tandläkaren, aa jätte kul. Men jag jag skulle bara kolla läget i munnen och hon sa att det såg bra ut. så jag fick gå hem nöjd. Någon som nog inte var så nöjd var en tjej som såg lite halv sne ut som satt i väntrummet när jag och pappa kom dit. Vi han sitta där i kanske 10 minuter och hon hade ju suttit där längre, men då så säger hon till en kvinna runt 40 men som ville vara 20 att hon tyckte att de borde hålla tiderna..
Kvinnan nickade och sen gick det en stund till..
Då frågar den där snea om det är den 15 okt idag och vi svarade ju såklart att det var den 8:e..
han ba - men då ska jag inte vara här idag..  Sen gick hon hah synd.

Pappa och jag åt nyss pizza för att fira att jag inte hade några hål haha, enligt mig är det helt rätt att fira allt som kan firas:) Om 45 minuter är det träning, mmm kallt och härligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh, sa han? och hon gick. gullan <3

2009-10-08 @ 23:51:21
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0