söndag morgon..

Helgen har bara varit jätte skön, ingen match,ingen träning och ingen petra.. nästan.  okej i fredags var jag hos petra och gjorde inget vettigt. Igår tog jag mig till tunavallen för att se när elin spelade med a-laget och var bäst. bra elin!:) Sen rörde jag på steken ner mot akrolpolis och träffade mina fina flickor och åt. black and white, jag tror jag älskar det.  Efter måltiden gick jag elin anta och linn till mig och senare till rogic. tillslut hamnade jag och petra hos R. finnman haha va? spelade lite fifa och guitarr hero in på småtimmarna. Sen fick vi nog och nu ligger petra i min säng och smörjer in sig med olivolja, kan va mysigt.

Jag vill även säga att de var schysst att lämna tillbaka mobilen. Jag undrar bara om de var nödvändigt att ta bort sms o så? Fast du var ändå rätt trög som tog den överhuvutaget.. aja.

Nu blir det bara jätte mys med petra.  pusss


DET FINNS BARA DU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0