rubriken finns inte.

Då var helgen slut.. tack lina för gårdagen och ni andra babes. Idag har det varit en väldans mysig dag, petra kom över på lunch sen åkte vi till elin där hanna tove och frida också befann sig. Vi åt bullar, vissa plugga och andra sov, hanna underhöll någon i cam heheh.. ne men sen gick vi till frida för att kolla lite på oth. Ge mig lucas, nu på en gång. marielle scott.. hur bra låter det inte. skämt åt sido.
Sen tackade jag för mig och då åkte jag och pappa till ming och hämtade krubb. Dessvärre hade han inte beställt min vanliga kyckling med blandade grönsaker.. så det var en liten miss. men jag älskar han ändå:)
Nu känns det som att det är läge för sängen, det blev inte mycket sömn inatt? imorse?

GODNATT

 lycklig tjej.. hah

Kommentarer
Postat av: anonym

fan vad pinsamm tjej. marielle scott alltså va vill du? och förresten sluta lek så snygg. du ser inte bättre ut en någon annan om du tror det

2009-10-05 @ 16:10:04
Postat av: marielle

haha, jag skojja, okej? och jag har aldrig påstått att jag ser bättre ut än någon annan..?

2009-10-05 @ 22:18:00
URL: http://vadvetjag.blogg.se/
Postat av: p

marre ser bäst ut din anonyma fitta kom inte här och komentera en massa dryga saker och speciellt inte anonymt, bara för du själv säkert ser ut som ett jävla offer !

2009-10-05 @ 22:21:19
URL: http://vanillaface.blogg.se/
Postat av: anonym

nej men allso du är alltid så jävla fixad mot alla andra. fattar inte hur du orkar? och du p, varför lägger du dig ens i.

2009-10-06 @ 19:23:43
Postat av: p

marre är inte fixad mer än någon annan och ja lägger mig i för att du trackar min kompis utan anledning och dessutom anonymt stå för vem du är och vad du tycker

2009-10-06 @ 19:49:59
URL: http://vanillaface.blogg.se/
Postat av: Julia :)

marre, du är jätte fin! Jag tycker om dig :)

2009-10-06 @ 22:25:07
URL: http://juliatufvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0