Raket

Hej hopp. Just nu ligger jag i en soffa på mammas jobb och vilar. Pappa och jag gick tidigare idag till Akropolis och åt lunch. Black and white känndes rätt idag med:) tack pappa. Vi båda rullade nästan fram efter maten.. Vi gick iallfall förbi mamma och jag blev kvar här. Så de är så de är. Mamma jobbar och jag ligger här och har precis läst min frida tidning heh. Frågan är bara hur de går för petra att göra iordning sig.. Nu när jag väl är igång kan jag berätta lite om gårdagen. Jag såg först klart på män som hatat kvinnor, äntligen. Sen gick jag elin och petra ner till stan och mötte massa söta flickor. Vi slog oss ner på waynes ( stavas de så?) och åt lite äppelpaj. Sen minns jag inte vad jag gjorde men hanna jag och frida åkte till linda lite senare och njöt i hennes jacuzzi sen såg vi givetvis på andra avenyn. Äckel greger, usch. Sådärjaa.. Nu ska jag fråga petra va hon håller på med.. simma lungt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0