Måndag

Hur skönt är de inte med lov? Det är nästan bäst! 
Det känns som att dagen kommer bli ganska seg.. + att den här datorn har gjort sitt, jag får damp. den är så seg1"!!!!!  Jag ska nog strax lägga mig i sängen och se ,män som hatar kvinnor.  ja jag är lite efter.. men har lovat lovisa 4 gånger att kolla på den så vi kan gå o se när den där tjejen leker med elden. Så måste få de gjort nu :)
Sen är de träning.. kommer vi vara 4 st? ja de kommer vi...kul.
Jag kan ju hoppas att någon viss du förgyller min kväll sen:) 

                                                                                                                          
                                                                                                    pusss mamma


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du som tränar och står i! imorgon är jag tillbaka;)



bra marre, hååll vad du lovar nu så vi kan gå på bio!!

2009-10-26 @ 16:25:33
Postat av: Anonym

från lovve asså

2009-10-26 @ 16:26:01
Postat av: Anonym

men vadåå att du itne ska till elias iikvällll:((((

2009-10-26 @ 17:03:45
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/
Postat av: mariellle

bra lovve bra!:)



nee elin jag vet, men vafan:(

2009-10-26 @ 17:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0