YEHEHEHEH

Att uppdatera min blogg är inte min starkaste sida som ni märker..  Så idag tänkte jag berätta hela min dag. Intressant va:)

Det började med att jag gick upp och kännde mig lite sådär efter gårdagen. Sen gick jag och pappa över gatan till min faster för jag tyckte de var länge sen jag träffade henne, så de känndes bra att träffa henne. Sen sprang och jag menar verkligen att jag sprang jag till bussen för jag och hanna hade bestämmt träff på den. Vi gick runt lite på stan, handlade lite behövliga saker och funderade på vart vi skulle käka. Hanna ville som vanligt ha billy boys och jag var som vanligt sugen på solo pasta. Jag kännde redan då att jag på något sätt skulle äta kebab senare under kvällen. Hanna gav upp och såg på när jag åt min förbannat goda pasta. Det var inge synd om henne för hon skulle få god mat hemma..
Efter måltiden skiljdes vi åt och jag gick till american för att sätta mig i petras bil och åka till henne. Hos petra sov jag en stund som alltid och vi kollade sjuka grejjer på datorn<3
Vid 22 gick vi ner till kebabhuset och åt och sen gick jag hem och petra åkte med erik till slagsta. Där ni tydligen har skit kul nu.. men jag kan säga att de är skönt att vara hemma:)
De var de om de..

Imorgon ska jag upp ganska tidigt för att åka med herr och fru wahlström till katrineholm + petra. Vi ska se när våra kära 93:or vinner Dm.  Jag ser fram emot de:):):)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0