↔↔Ξ↔

eurovisoion song contest?  har sett 3 bidrag, men vad gör dom då? skäms lite för världen. Kanske lite också för Det som vi röstade fram som Sveriges bidrag. Att kalla det för det är nog inte mer än rätt, även med hennes långa blonda hår så ser jag skepnader av en man. Inget plus för sverige med en som kallas Det.
Förövrigt har dagen känns bra, jag känner mig glad, fast varför? Skolan avlivar mig sakta men säkert, hanna pillar i näsan på lektionerna när hon tror ingen ser. Elin slår mig.. hårt..
Men vad gör det när det börja närma sig sommarlov?
Jag har endå tänkt på en grejj,  vad smakar coca cola? alltså vad har det för smak? Päronsoda smakar lite päron och fanta lite apelsin, tror jag? eller va fan smakar det för nått? Men Cola då.. det smakar ju inte kola, grädd kola eller nått?
Cola är inte gott längre, fanta tror jag ialf smakar apelsin och burken med det i smakar bättre efter träningarna än vad cola gör  HHEEH. 

Kommentarer
Postat av: elin

BÖG , pusspårej

2009-05-12 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0