HELG

Dagen igår vart mindre lyckad! Mina förväntningar var höga på att kvällen skulle bli fartfylld och rolig. Den vart det motsatta. Först var vi hos carro sedan tog jag, Petra, Anta och Carro bussen till skogsängne där vi mötte niklas och andreas. Vi gick en jävla bra bit tills vi kom fram till den såkallade festen. Men va fan var det vi kom till? Det var nog det värsta, så att berätta om det är endast skämmit! Men men, trevligt sällskap ialf.

Idag vaknade jag hos Petra och drog nästan direkt hem och fräscha till mig lite. Sedan tog vi cyklarna till slagsta för att se en stund på liga finalen?! trooor jag..  med niklas och andreas. Efter det satt det fint med slagsta glass och familjen assarssons grillning var sjukt bra,gott,trevligt,roligt... Runt halv tio drog vi till petra där även Birk gled in, vi slutade sedan kvällen på kebabhuset, skrääälll!


JA TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0