♥ Sverige, hemma, riktigt täcke, mjuk säng, fina vänner, mjölk. Fan va skönt!

Hemresan höll på att gå illa, trodde vi..
Jag satt nämligen på burger king i väntan på att få gå in i gaten. Vi hade god tid på oss men när jag väl hade ätit klart gick pappa för att se så det inte var några ändringar. Men plötsligt stod det att våran gate var closed.. då blev det en jävla fart. Pappa tog fram sina snabbaste steg och jag var inte långt efter. Väl framme vid gate 16 stod det massa folk men det framkom inte vart alla skulle någonstans. Snabbt tog pappa tag i någon som arbetade där och visade biljetten för honom och frågade vad som hänt med våran gate 16? .. Då fick den där killen fram på någon konstig engelska att gaten var deleted..  Grejjen var att det var typ 45 minuter kvar tills planet skulle lyfta så vi hade läget under kontroll..
Men man vet ju aldrig med utlandet, de kanske har anorlunda regler..
Hur som helst bönade och bad pappa om hjälp, han lät som en litet barn haha. Det var ialf rätt gate och den var långt ifrån closed. Tur för oss..

När jag senare kom hem fick jag fint besök av hanna frida och petra! Vi hamnde tillslut hos emil lindblom. Kul att få träffa massor där med=) Som grädden på moset, förresten vem kom på att det ska vara grädde på moset? låter sjukt äckligt.
Jag somnade ialf djupt i min säng. Jag kan inte beskriva känslan av att lägga sig i sin egen säng.. för bra.


Idag är det träning och det var sjukt länge sedan..

ahhhhhhhhhh jag finner inga ord,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0