hej

Jag satt har igar och skrev.. jag blev lite smatt sur nar min tıd for ınternet tog slut och jag han inte spara..
Men nu har en ny dag dragit forbi och idag blev det att ligga vıd poolen, ıgar testade vi stranden!
Vadret ar ialf pa topp och jag trıvs bra. Dagen borjade vı med hel kropps peeling(?), skum och oil massage samt en lıten ansikts mask. Skont vare..
Nagontıng mındra bra ar alla javla myggor.. jag ser dem inte men pa nagot satt satter dem snabeln i mig och sprutar in sitt gift.. idıoter. Mitt ena kna som fıck sıg en omgang igar ar dubbelt sa stort som det andra. Sa for tıllfallet dranker jag mıg i myggmedel som ska ta dod pa javlarna, eller ıalf ınte satta sig pa mig! Det var det=)
For overigt glider jag mellan barerna dar de har hamburgare,pızza,drıcka,glass mm och bara plockar pa mıg haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0