Idag är dagen.

Det tråkigaste är nog att vänta tills resan börjar.. man har packat klart, funderat på om man glömt något, tänkt lite till.. men endå är det ett par timmar kvar. Men den som väntar på nått gott..
Om jag ska ge ett par ord till gårdagen vill jag börja med att tacka alla mina kära smid vänner och tacka ännu mer Elias som vi fick tillbringa kvällen hos! Jag tror de allra flesta hade en sjukt kul tid där:) tack tack tack.
Återigen till resan och det som är mindre kul är om planet faller i havet och det är hajjar i vattnet, eller om man badar och så kommer det en haj.Inte alls bra.
Mitt sommarlov kan nog inte börja så mycket bättre åandra sidan trodde jag innan skolan började att mitt sommarlov inte kunde sluta bättre men där hade jag fel.. det gör mig nu i efterhand ingenting! Jag tror stenhårt på att detta sommarlov blir suuuper.
Grattis också till alla ni som tar studenten, kör hårt                                                                        idiot haj

pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0