eree såhär det känns

Som ni ser är inte bloggen densamma utseenede mässigt... det är pga att jag tryckte på något. Hanna ska fixa det så ni behöver inte bli så upprörda. Med omkring 21000 läsare per dag är det jobbigt att få så mycket klagomål  Hur tror jni det känns? skärp er.

Kall jävla dag! Förmiddagen spenderades i vilsta. Inte det bästa vädret. Men vad gjorde man då.. jag åt en munk med nån röd stark smörja i.. drack 1 liter vatten med 4 tamponger i munnen och avslutade dagen med ett ryggplask i eskilstuna ån. Med runf 6 grader i luften och ha förfrusit fick vi äntligen åka hem. Det blev en lång varm het och skön dusch, ett par timmar i sängen där jag sov. Som vanligt drömde jag sjuka saker..   Nu är det bara match mot IK Tun som är kvar av dagen, tror jag. Tänkte bara ge lite information om att det ska bli skönt att ligga på en strand med en sol som värmer, om sådär 3 dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du åka?

2009-06-05 @ 08:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0