hemma med guldet

är det inte helt sjukt?! det här känns ganska så jätte bra va.. Jag skrev förra lördagen att jag är hemma igen efter finalen på nästa lördag.. är jag det då? ja det är jag!heeeelt sinnnes! Även grattis till city pojkarna som förmodligen just nu kör hårt på götebrogs gator och torg.. men imorgon är det dags igen! På med "winner" tröjorna och så kör vi. Men tjejer det är er jag vill tacka för en helt otroligt rolig vecka som man aldrig kommer glömma! Som vi nu fått bevisat klarar vi det mesta tillsammans! puss på er ♥

Bilder och mer får ni imorogn.. klockan är 03.20 så jag tror det är dags att dra sig. Dagen har varit underbar



Victor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0