Det är nu det är så jävla skönt

Tränarna ber mig springa, visst springer jag. Mamma ber mig äta upp, visst äter jag upp. Pappa ber mig sova, visst somnar jag. Malte ber mig leka med bilar, visst leker jag med honom. Marielle ber mig blogga, och visst bloggar jag! Eftersom mariello marielli har fullt upp med allt från kortlekar plastglas och allsång till räkor ägg och svamp tar jag över dagens/kvällens update. Efter fina tal, lite dans och trackande kommentarer mot pizzan har ullevis målvaktslegend M 'the mirror' ahlm kommit in i kvällens trend- DRINKS! Medan vissa jobbar på fyllan, andra på städningen och yttligare tjejer som anstränger sig för att hålla sig på benen sitter jag och försöker höja standarden på Ms blogg. Kvällens låt 'svennebanan' spelas och orden VI VANN GOTHIA upprepas konstant. Stämningen är mäktig och visst ska vi ta med oss andan till årbys klubbstuga och göra kvällen kunglig! Jo visst fattas några, och vissa inte mår toppen fixar vi kvällen. Det är våran dag idag. Inget annat än lycka. Vi står upp vad som än händer. Tillsammans. Thats the say we like it. Over and out. /fellan the F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0