Helg

Dagen började hos Hanna i hennes säng, utan Hanna?  Krya på dig.
Gårdagen innehöll lite blandat. Vi började hos hanna och begav oss sedan till Flodman där lite mer folk höll sig. Sorgligt nog ville de flesta till stålfors och som väntat hade finska nyheter varit roligare än att vara där. Så ganska tidigt gick hanna & jag hem till henne och myste?mös?  Det var denna kväll..



Vill även säga en sak som jag stör mig på och mår illa av. Det är när som jag igår satt på bussen till hanna och in kommer en halv shaskig gammal kvinna och sätter sig bredvid mig. Det hinner inte gå lång tid innan hon börjar hosta. Hon hostar rakt ut och jag känner hur alla baciller flyger runt och jag andas in dem. Fan håll i för när ni hostar, nyser eller vad det är. Usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0