mjoo såatte..

Igår hade vi i united vår egna skink cup. Vi delades upp i 4 lag och spelade mot varandra, dock var ledarna i ett lag för dig. Sen spelade vi..
Men innan så kom petra till mig och så skulle vi åka förbi elin och hämta upp henne. Men när vi satt i bilen och pappa skulle köra ut ifrån där han parkerat så kom vi ingen vart.. han backade och gasade på igen men de var som en liten uppförsbacke och halt var de. Sen plötsligt står de en gubbe och puttar på bakom bilen.. och pappa backar återigen och försöker men utan framsteg. Vi tittar bakåt och ser att gubbens fru också står och ska putta på men de går fortfarande inte, så jag får hoppa ut och hjälpa till.. Så där stod vi och gunga med bilen, som gubben sa att man skulle göra. Jag gjorde inte så stor nytta tydligen och sen kommer en till kille som börjar trycka på.. och efter några försök så kommer vi tillslut "upp". De var lite kul.. heh.

På kvällen så var jag hanna och frida hos Hanna Hellström med mickis. puss på er.
.. och idag har jag bara varit på tunapark. Åt nyss en kebabrulle. de var gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0