25 augusti..

och 4 månader kvar till julafton minus en dag. njaa sådär va.
Idag var vi lediga från skolan eftersom 1:orna har det oerhört kul på hajk eller? Hur som helst har dagen sett ut såhär
 ♦9.40 Uppgång inklusive allt man nu gör på morgonen
10.30 Tvingar pappa iväg mig till skolan för att hämta lite hjälpmedel till en engelskabok jag ska så gott som läst ut tills torsdag.
11.00 Läser förfullt
15.00 Har jag tröttnat på att läsa, konstigt? nej
16.00 Petar mig i naveln
17.00 Träning
så ni veeeet..

Nu är det nog läge att duscha, fast petra sa precis att hon tänder på svett lukt.. fast svett o svett.. jag luktar kanske inte blommor och karameller precis nu.
 shiiiiiiiit ser att linas kvällsbok börjar om 0 min. dags att springa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0